Όροι επιστροφής / ακύρωσης παραγγελίας

Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε ή/και να ζητήσει την αντικατάστασή τους, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, είτε επειδή αντιμετίπισε κάποιο πρόβλημα στη διαδικασία παραγγελίας ή εντόπισε πρόβλημα σε κάποιο προϊόν, είτε επειδή άλλαξε γνώμη.

Προϋποθέσεις για περιπτώσεις προβλήματος με τη διαδικασία της παραγγελίας ή το ίδιο το προϊόν

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της NEOMECH:

α) πωλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία)
β) υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος.

Θα πρέπει το προϊόν προς επιστροφή-αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα από τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Τιμολόγιο Πώλησης, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ), να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον Πελάτη και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.

Προϋποθέσεις για περιπτώσεις αλλαγής γνώμης

Σε περίπτωση που ο Πελάτης αλλάξει γνώμη και επιθυμεί να επιστρέψει τα προϊόντα που προμηθεύτηκε από το www.shop3d.gr, τα προϊόντα θα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν, πλήρη και χωρίς φθορές, η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά τα συνοδεύει και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία τα συνόδευαν κατά την παράδοση (π.χ. Τιμολόγιο Πώλησης, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ).

Τρόποι Επιστροφής – Αντικατάστασης:

Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει – αντικαταστήσει ένα προϊόν επικοινωνώντας πρώτα με τη NEOMECH απευθείας μέσω του sales@shop3d.gr και προσκομίζοντάς το στην έδρα της ή παραλαμβάνοντάς το η NEOMECH από το χώρο του Πελάτη, εντός Αττικής:

  • Δωρεάν σε περιπτώσεις που αφορούν πρόβλημα στη διαδικασία της παραγγελίας ή το ίδιο το προϊόν.
  • Σε ότι αφορά περίπτωση αλλαγή γνώμης:
    για παραλαβή του από τη NEOMECH, ο Πελάτης θα ενημερώνεται για το κόστος παραλαβής.
    Μέσω μεταφορικής εταιρείας με έξοδα που βαρύνουν τον Πελάτη.

Επιστροφή Χρημάτων σε περιπτώσεις Επιστροφής Προϊόντων:

Στις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων, η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με έναν από τους εξής τρόπους:

  • με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας ή
  • με επιστροφή χρημάτων μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.

Όροι που αφορούν όλες τις παραπάνω περιπτώσεις:
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η NEOMECH αντιληφθεί, κατά την απόλυτη κρίση της, ότι ο Πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν καλύπτονται οι παραπάνω προϋποθέσεις.

Τέλος, η NEOMECH διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιεί την πολιτική επιστροφών της, οποτεδήποτε, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στο www.shop3d.gr.